ITB Berlin nabízí celosvětové turistické komunitě ještě více vysoce kvalitního tematického obsahu ve formě článků v redakci, epizod podcastů a dalších inovativních formátů. ITB 360° se každý měsíc věnuje dalšímu naléhavému hlavnímu tématu, jehož cílem je upoutat pozornost odvětví a podnítit diskusi, včetně smíšeného cestování, LGBTQ+, nedostatku dovedností, humbuku v oblasti cestovních technologií a čínského cestovního trhu.
Od 5. do 7. března 2024 se bude ITB Berlin opět konat živě na berlínském výstavišti a poskytne platformu pro celý hodnotový řetězec cestovního ruchu. S ITB 360° hostí přední světový veletrh cestovního ruchu B2B nový koncept obsahu, který poskytuje celoroční platformu pro širokou škálu témat globálního cestovního ruchu. S ITB 360° nabízí ITB Berlin celosvětové cestovatelské komunitě přístup k cenným průmyslovým znalostem, včetně rozhovorů s odborníky, průzkumů, trendů a dalších poznatků – a každý měsíc pokrývá nové klíčové téma. Zahrnuje odborné znalosti a znalosti ze všech mezinárodních veletrhů rodiny značek ITB – včetně ITB Asia v Singapuru, ITB China v Šanghaji, ITB India v Bombaji a také ITB Berlín, spolu s experty různých mezinárodních průmyslových odborníků.
„Jako mezinárodně zavedená značka s rozsáhlými odbornými znalostmi v každém segmentu cestovního ruchu nastavuje ITB standardy. S ITB 360° sledujeme koncepci integrovaného obsahu tím, že nabízíme cestovatelské komunitě výjimečné události, odborné znalosti, nejnovější trendy a fascinující poznatky z celého světa. Tímto přístupem chceme dále posílit naši pozici globální značky a inspirovat, vzdělávat a informovat turistickou komunitu prvotřídním obsahem po celý rok. Naše rozsáhlá síť partnerů a expertů nám jako platformě pro globální turistický průmysl umožňuje začít novou kapitolu a komunikovat komplexní škálu témat,“ řekla Deborah Rothe, ředitelka výstavy ITB Berlin .
ITB 360° odstartovalo v červnu se smíšeným cestováním , v současnosti velmi diskutovaným hlavním tématem. ITB Berlín zde zkoumal, zda je bleisure pravděpodobně novou formou služebních cest, nebo zda jde o trend, který v budoucnu pouze doplní tradiční prázdninové cesty. Epizoda deep dive podcastu s Euromonitor International zkoumala statistiky za tímto trendem. Charlotte Lamp Davies, zakladatelka A Bright Approach, a Stephen Dutton z Euromonitor debatovali o tom, zda se trend směrem k blaženosti a workationingu již odráží v číslech, zatímco rozhovor s Raoulem Derym, zakladatelem a generálním ředitelem startupu Newworkation, podíval se na works, stále oblíbenější formu cestování. Hovořil o tom, co by společnosti měly zvážit při plánování pracovních činností a proč práce na dálku není jen přechodnou módou. Kliknutím sem zobrazíte epizodu podcastu Deep Dive: Blended Travel with Euromonitor International a článek ITB Newsroom s Newworkation: „ Práce na dálku: Co by společnosti měly zvážit při plánování pracovních činností “.
V červenci , u příležitosti International Pride Month, se ITB Berlin také podívá na LGBTQ+ Turismus . V epizodě podcastu s názvem „ Nízko visící ovoce pro podnikání: Turismus “ budou Pavel Subrt, spoluzakladatel East meets West, a moderátorka Charlotte Lamp Davies, zakladatelka A Bright Approach, mimo jiné diskutovat o tom, jak úspěšně proniknout do LGBTQ+ . trhu ve východní Evropě .
V sérii krátkých podcastů nazvaných ' 300 Seconds With ' bude spolu s předními odborníky z oboru diskutovat Dirk Rogl, člen ITB Berlin Board of Experts , o stavu cestovního ruchu . Lydia Li, ředitelka výstavy ITB China , bude hovořit o opožděném uvolňování omezení v čínském cestovním ruchu ve srovnání s jinými regiony a o tom, jak to ovlivňuje globální cestovní ruch. Poskytne náhled na odhadované objemy cest a míru růstu pro rok 2023, představí oblíbené destinace čínských cestovatelů v zahraničí a pohovoří o důležitosti domácího a zahraničního cestovního trhu. Charuta Fadnis, viceprezidentka pro výzkum Phocuswright, představí destinace s nejvyšším celkovým počtem rezervací v roce 2022, stejně jako prognózy pro rok 2023 a roky následující, a pohovoří o vítězích a poražených mezi poskytovateli služeb v destinacích a na trzích cestovního ruchu. Andreas Wulfes, generální ředitel Neusta Data Intelligence , bude hovořit o celkovém vývoji na německém cestovním trhu v roce 2023 a porovná jej s obdobím před pandemií.
Srpen bude věnován nedostatku dovedností , což je naléhavé téma, které bylo důležitým tématem již v Kariérním centru ITB na ITB Berlín 2023. Témata projednávaná v tomto měsíci budou zahrnovat, jak se může turistický průmysl stát atraktivnějším pro generaci Z. Nejlepší případy zdůrazní, jak mohou společnosti a instituce úspěšně získat mladé lidi. Stejně jako ve svých červnových podcastech a na téma nedostatku dovedností a nedostatku mladých odborníků se ITB Berlin opět chopí nových forem práce. Pro svou epizodu Travel Hero Podcast připraví ITB Berlin zajímavé rande naslepo se členy Gen Z a staršími hosty, kteří si vymění názory na smíšené cestování a podělí se o své odlišné názory a zkušenosti.
V září ITB Berlin využije příležitosti ohlédnout se za letošní ITB Berlin Convention a zejména sledovat nejdůležitější technologické trendy . Aktuálně jsou naplánovány rozhovory, funkce podcastů a návštěvy startupů a tvůrců trendů. Kromě konferenčních a cestovních technologií bude tématem měsíce ITB China , která se poprvé od zářijové pandemie v Šanghaji opět koná osobně. Spolu s organizací pro výzkum trhu IPK International bude ITB Berlin analyzovat, zda je Čína zpět, pokud jde o příjezd i výjezd. V deep dive podcastu bude také rozhovor s vysoce postaveným řečník z čínské konference ITB 2023 .
Další informace o zaměření nadcházejících podzimních a zimních témat budou brzy k dispozici na ITB Berlín. Klikněte zde pro ITB Travel Hero Podcast a ITB Newsroom .
O ITB Berlin a ITB Berlin Convention ITB Berlin 2024 se bude konat od úterý 5. do čtvrtka 7. března jako čistě b2b událost. Od roku 1966 je ITB Berlin přední světovou cestovní výstavou. Stejně jako v předchozích letech se souběžně s přehlídkou bude konat mezinárodně uznávaná ITB Berlin Convention jako živá akce na berlínském výstavišti. Na ITB Berlin 2023 zhruba 5 500 vystavovatelů ze 161 zemí představilo své produkty a služby více než 90 000 návštěvníkům. V roce 2023 se pod hlavičkou 'Mastering Transformation' konala ITB Berlin Convention jako živá akce s celkem 24 000 účastníky, kteří se zúčastnili 200 setkání se 400 předními řečníky. Další informace jsou k dispozici na www.itb.com a v ITB Newsroom & Social Media.
Kommentare