Iniciativa Zachraňme turismus a STEM/MARK společně v období 12.-18.6.2020 zrealizovaly velký segmentační výzkum Dovolená v Česku 2020, který přinesl zásadní poznatky o tom, jak se bude letos chovat český turista v Česku, kam pojede, kde se ubytuje, za co a kolik utratí. Zachraňme turismus tak poskytl v rámci své mise pomáhat firmám v cestovním ruchu zasaženým následky pandemie covid-19 klíčová data k přesnějšímu plánování obchodních a marketingových strategií pro turistickou sezónu 2020. Výzkum byl proveden na reprezentativním vzorku 2 500 lidí ve věku 18-75 let. Výsledky výzkumu pro širokou veřejnost jsou k dispozici na webu www.zachranmeturismus.cz/dovolenavcesku
Iniciativa Zachraňme turismus byla založena 30.4.2020 s cílem pomáhat firmám v turismu přežít ekonomické dopady pandemie skrze aktivní podporu, sdílení potřeb a know-how, propojování subjektů a rozvojové komerční projekty. V průběhu června získala záštitu Hospodářské komory České republiky.
Více informací na www.zachranmeturismus.cz
Comments