top of page
Marketing pro cestovní ruch
& reklamní kampaně
B2B Travel blog > Marketing & reklamní kampaně
Minut čtení: 2
Udržitelná dovolená
Udržitelná dovolená se zaměřuje na minimalizaci negativního dopadu cestování na životní prostředí, kulturu a místní komunity, a zároveň...
190
Minut čtení: 3
Jak ušetřit peníze a vyhledat nejlepší nabídky hotelů?
Hledání zajímavých destinací se vždy pojí s nutností najít hotel odpovídající stanoveným očekáváním. Často si cestu za tímto cílem...
170
Minut čtení: 4
Jak virtuální realita prodává pobyty
Před několika lety jsme umístili odkaz na prodej pobytu o 360° videa hotelu v Dubaji. I přes to, že nebylo nijak profesionálně...
2500
Minut čtení: 3
Proč je Travel blog nezbytný pro turistické destinace?
Vyprávění příběhů neboli "Storytelling" je základem a důležitým pilířem marketingu každé destinace. Vytvořit příběh vaší destinace,...
660
Minut čtení: 2
Vyhlášení nejoblíbenějších hotelů Czech Hotel Awards 2020
Do letošního 9. ročníku udílení cen o nejoblíbenější hotel roku Czech Hotel Awards 2020 se zapojilo více než 1200 hotelů. Posláním...
110
Minut čtení: 2
Devátý ročník udílení cen o nejoblíbenější hotel roku 2020 je v plném proudu
Společnost Czech Hotel Awards, s.r.o. pořádá každým rokem udílení cen Czech Hotel Awards - Hotel roku. Letos se koná již devátý ročník,...
70
Minut čtení: 2
Význam travel blogerů pro cestovní ruch
Co je to blog Blog se dá definovat jako webový deník s příspěvky autora - blogera o všem, co ho baví, zajímá nebo k čemu chce vyjádřit...
30
Minut čtení: 2
Destinační marketing v praxi - kampaň Garda Trentino
Na internetovém portál Turistika.cz, kde sdílí své zážitky a zkušenosti z cest více než 3 000 aktivních přispěvatelů / bloggerů proběhla...
60
bottom of page